Paparan dalam blog ini amat sesuai dengan menggunakan Google Chrome. Klik untuk muat turun mudah.

.

.

Isnin, Mei 03, 2010

Lagu Bahasa Arab Tahun 3

MIORjQAF
blogspot.com

dengan penuh kesyukuran
mempersembahkan


Album lagu bahasa Arab tahun 3*

*60 buah track lagu dari 10 buah lagu


Album lagu Bahasa Arab Tahun 3 ini mengandungi 10 buah lagu sepertimana yang terdapat dalam buku teks bahasa Arab tahun 3. (1 lagu dalam setiap bab). 


Berikut adalah pakej-pakej yang ditawarkan kepada anda.
SETIAP LAGU MEMPUNYAI 6 TRACK BERIKUT ;
PAKEJ & HARGA
RM20
RM10
RM10
RM10
A
B
C
D
1. Nyanyian MIORjQAF diiringi perkusi
ü
ü
ü
û
2. Nyanyian Geng Anak Tupai diiringi perkusi
ü
û
ü
û
3. Nyanyian MIORjQAF & Geng Anak Tupai diiringi perkusi
ü
û
ü
ü
4. Nyanyian MIORjQAF tanpa perkusi (akapela)
ü
ü
û
ü
5. Nyanyian Geng Anak Tupai diiringi perkusi (akapela)
ü
û
û
ü
6. Perkusi tanpa nyanyian (minus one)
ü
ü
û
û
JUMLAH TRACK LAGU
60
30
30
30

DAPATKANNYA HARI INI!!!

BAGAIMANA?

Ikuti 3 langkah mudah berikut :

1. PEMBAYARAN ke akaun berikut
    AKAUN : MAYBANK
    NO. AKAUN : 16422 133 9877
    NAMA : MIOR SYAZRIL BIN MOHAMED SAPAWI

    - Anda boleh membuat pembayaran melalui perbankan internet Maybank2u atau lain-lain perbankan internet yang lain seperti Ambank Online dan sebagainya.

    - Harus diingatkan bahawa sekiranya anda menggunakan perbankan internet selain dari Maybank2u, saya perlu menunggu pengesahan transaksi yang mungkin mengambil masa sehingga 3 hari bekerja sebelum ianya dapat dihantar kepada anda.

    - SELAIN PERBANKAN INTERNET anda juga boleh membuat pembayaran melalui auto teller machine (ATM) melalui menu pindahan ke pihak ketiga (third party transfer) atau melalui CASH DEPOSIT ATM.

2. Setelah pembayaran dibuat, sila emailkan kepada saya butiran berikut (sepertimana yang terdapat dalam resit transaksi) ke alamat (miorjqaf@gmail.com) ;

    i) Tarikh Transaksi : (HH/BB/TTTT)
      Contoh : 03/05/2010

    ii) Masa Transaksi : (JJ:MM:SS)
      Contoh : 11:25:30

    iii) Jumlah Transaksi : RMXX
      Contoh : RM20 (Ringgit Malaysia Dua Puluh Sahaja)

    iv) Transaction Reference No.
      (Sepertimana yang terdapat dalam resit transaksi)

    v) Pakej yang dipilih : 
      Contoh : PAKEJ A

3. Tunggu balasan email daripada saya yang mengandungi pakej lagu-lagu yang anda pilih. Anda boleh terus memuat turunnya daripada attachment files yang terdapat dalam email anda tersebut.

Untuk Pakej A, 6 email akan dihantar kepada anda. Manakala bagi Pakej B dan D, 2 email akan dihantar dan Pakej C, 3 email akan dihantar yang mengandungi kesemua lagu mengikut pakej yang anda pilih. Kesemua email ini akan dihantar berturutan secara serentak pada satu masa. Sekiranya anda menghadapi masalah menerima kesemua email tersebut (mengikut pakej yang anda pilih), Sila maklumkan kepada saya melalui email untuk penghantaran semula (resending) ke alamat email anda YANG SAMA.

Selamat berhibur... seterusnya mengajar dan menghiburkan anak-anak murid anda!

...............................................................
FAQ
...............................................................

1. Bolehkah lagu-lagu ini dihantar terus ke alamat Pos dalam bentuk CD?
Jawapan : Boleh, tetapi sila buat bayaran tambahan sebanyak RM5 (Ringgit Malaysia Lima Sahaja) untuk kos penghantaran Pos Laju. Sila beri nama penerima dan alamat yang lengkap.

2. Adakah jual beli ini mempunyai resit?
Jawapan : Ya. Jual beli ini akan disertakan resit pembelian melalui email anda sekiranya diminta. Anda boleh mencetaknya untuk tujuan tuntutan bayaran kepada pihak yang berkenaan seperti sekolah. Sila maklumkan samada anda memerlukan resit atau tidak dalam email butiran transaksi anda.

3. Adakah lagu-lagu ini terjamin boleh dimainkan?
Jawapan : Ya. Lagu-lagu ini dijamin boleh dimainkan oleh semua pemain mp3.

4. Bolehkah lagu-lagu ini diulang cetak dan dijual semula?
Jawapan : Kesemua lagu-lagu ini adahal hak peribadi MIORjQAF. Sekiranya ada telah membeli lagu-lagu ini di sini, lagu-lagu tersebut hanyalah untuk anda dan kegunaan anda sahaja. Oleh yang demikian, sebarang cetakan semula bagi tujuan keuntungan mahupun tidak, maka anda hendaklah mendapatkan persetujuan daripada MIORjQAF melalui email miorjqaf@gmail.com.


...............................................................

PERHATIAN
...............................................................

SEKIRANYA ANDA TELAH MEMBUAT TRANSAKSI BAGI TUJUAN PEMBELIAN INI, BERERTI ANDA TELAH BERSETUJU UNTUK JUJUR DAN AMANAH ATAS HASIL KARYA INI DENGAN TIDAK MENGULANG CETAK BAGI TUJUAN KEUNTUNGAN ATAU SEUMPAMANYA (BUKAN KEUNTUNGAN) TANPA KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA. HASIL YANG ANDA BELI INI ADALAH BAGI TUJUAN KEGUNAAN ANDA SENDIRI. SEMOGA KITA SEMUA BERADA DI DALAM KERAHMATAN ALLAH SELALU.
TERIMA KASIH.



...............................................................
TESTIMONI
...............................................................

Izan, Johor Bahru ;
"Tahniah! Sesuatu yang berbeza dari biasa! Lagu-lagu ini sangat sesuai dimainkan di dalam kelas sebagai set induksi, penutup mahupun sebagai aktiviti tambahan kerana durasi setiap lagunya tidak panjang. Tambahan pula senikatanya adalah bertepatan dengan senikata yang terdapat di dalam buku teks bahasa Arab tahun 3. Murid-murid tentu ceria! Walaupun saya tak ajar bahasa Arab tahun 3, tapi bila dengar lagu-lagu ni, saya pula yang excited nak ajar".

Rafiq, Johor Bahru
"Best! Ada pelbagai pilihan untuk dimainkan. Samada suara Ustaz Mior atau suara Geng Anak Tupai yang mencuit hati! Atau kedua-duanya di dalam satu lagu! Ada pula pilihan samada lagu-lagu tersebut dinyanyikan dengan diiringi perkusi ataupun tanpa perkusi. Tanpa perkusi sebutannya lebih jelas dan lebih mudah untuk melatih murid menyanyi!".

Khir, Kota Tinggi
"Ok!... ok!... dan ok!... Sangat sedap didengar dan sesuai untuk diperdengarkan kepada murid. Sesiapa yang mengajar jQAF, belilah album ni. Sedap, boleh buat bantu Mengajar. Nak harapkan korang nyanyi... mmm.... berarak mendung kelabu la jawabnyerrr... huhu".

Fatimah, Saujana Utama, Selangor.
"Satu bahan yang ditunggu-tunggu bagi membantu menceriakan lagi pengajaran bahasa Arab di sekolah khasnya untuk tahun 3. Teruskan usaha bagi tahun-tahun yang lain".

Deq ja
"Pakej A siri 1 telah diterima dan didownload. Terima kasih.. tak sabar utk dengar lagu yg seterusnya..=)"


Ustaz Ahmad Zakuan, Penolong Pengarah Bahasa Arab BPK, Putrajaya.

Saya amat konsisten dalam memperkatakan perlunya guru mengajar bahasa melalui nyanyian sebagai salah satu pendekatan pnp kepada murid. Ia amat berkesan untuk menajamkan kemahiran pendengaran, memperbaiki lisan dan menambah minat murid kepada bahasa Arab. Lagu-lagu nyanyian sahabat saya, Ustaz Mior Syazril sangat sesuai untuk memenuhi aspek pengajaran bahasa dan saya percaya selepas kita mencuba nyanyian lagu-lagu tersebut, murid akan tertunggu-tunggu kelas bahasa Arab! Sangat berbaloi...  

..............................................................................
TERIMA KASIH
..............................................................................

0 comments:

Updated blog

 

Home | Blogging Tips | Blogspot HTML | Make Money | Payment | PTC Review

Blog Mior Syazril @ MIORjQAF © Template Design by Herro | Publisher : Templatemu