Paparan dalam blog ini amat sesuai dengan menggunakan Google Chrome. Klik untuk muat turun mudah.

.

.

Selasa, Ogos 04, 2009

Tangisan dalam Ketawa


Bagi saya, guru-guru saya dan anak-anak murid kalam jamaie saya, tajuk di atas itulah ungkapan terbaik yang sesuai digambarkan untuk Ihtifal j-QAF Peringkat Negeri Johor bagi tahun 2009 ini.

Mungkin ada yang bertanya mengapa? Terpulang kepada tafsiran masing-masing. Yang pasti entri tentang perkara yang sama telah pun tamat siarannya semalam tanpa menjanjikan siaran ulangannya lagi walau di mana-mana, KECUALI, ianya berulang lagi pada tahun yang akan datang. AWAS! Bagi pengunjung yang sempat membacanya, pasti tahu jawapannya. :)

Apa yang penting, bersama-samalah kita memperbaiki diri kita ke arah yang lebih baik dari masa ke semasa. Semua manusia melakukan kesilapan dan kesalahan. Belajarlah dari kesilapan dan kesalahan kerana itu adalah guru terbaik untuk kita. Wallahu'alam.

3 comments:

Pe keputusan penuh Ihtifal j-QAF peringkat Negeri mggu lps ya ustaz?

ANA MINTAK AMPUN MINTAK MAAF SEKIRANYA KAMI SELAKU TUAN TANAH YG MENGENDALIKAN IHTIFAL TU,MEMBERI GAMBARAN YG MENIMBULKAN KETIDAKPUASHATIAN KEPADA SEMUA PIHAK,KAMI MENGAKUI KELEMAHAN YG BERLAKU HARAP JGN DI ULANG PADA MASA AKAN DATANG BAGI DAERAH YG TERPILIH MENJADI TUAN TANAH.....DAERAH KAMI ADALAH TESTIMONI@ BAHAN UJIKAJI BERMALAM BAGI IHTIFAL TERSEBUT,KERANA SEBELUM INI,TIADA BERMALAM.....JADI SEGALA KEKURANGAN HARAP DAPAT DIATASI PADA MASA HADAPAN.....JANGAN KITA SALING SALAH MENYALAHKAN......APA YANG PENTING KERJASAMA....DAN PATUT DIBUAT POSTMORTEM PERINGKAT NEGERI UNTUK DIBINCANGKAN BERSAMA BAGI MENILAI KEKUATAN & KELEMAHAN IHTIFAL TERSEBUT.....SEKIAN DARI saujanawiyy

Updated blog

 

Home | Blogging Tips | Blogspot HTML | Make Money | Payment | PTC Review

Blog Mior Syazril @ MIORjQAF © Template Design by Herro | Publisher : Templatemu