Paparan dalam blog ini amat sesuai dengan menggunakan Google Chrome. Klik untuk muat turun mudah.

.

.

Rabu, Julai 15, 2009

Minggu Ujian - Formatif 3


14 - 16 Julai adalah hari Ujian Formatif 3 bagi SK Taman Suria, Johor Bahru.
Diucap dan didoakan agar semua murid-murid SK Taman Suria dapat menjawab soalan-soalan yang diberikan dengan baik dan tenang, seterusnya berjaya mendapat markah yang cemerlang.

Untuk murid-murid SK Taman Suria,
Biarpun ujian formatif bahasa Arab tidak ada lagi pada tahun ini kerana digantikan dengan ujian PKSR bahasa Arab pada setiap bulan, namun harapan ustaz agar semua murid-murid sekolah ini dapat mengekal dan meningkatkan kecemerlangan dalam semua mata pelajaran termasuk mata pelajaran Bahasa Arab itu sendiri.

Kebiasaan bila tiba minggu ujian, guru mempunyai masa yang agak lapang sedikit dari masa waktu mengajar. Waktu inilah saya akan gunakan untuk mengemaskini markah-markah ujian PKSR, mengemaskini fail-fail panitia, menanda buku dan sebagainya. Didoakan juga agar semua warga guru sekolah ini akan terus maju dan cemerlang dalam menjalankan amanah dan tanggungjawab yang besar ini.

Selamat maju jaya.

1 comments:

This is such a great source that you are providing and you provide it without cost. I get pleasure from visiting websites that work out the importance of providing a superior source for free. I truly cherished reading your publish. Thanks!

Before I go, let me thank you for your understanding with my English as (I'm sure you have become aware this by now,), English is not my chief language so I am using Google Translate to build out what to jot down what I genuinely intend to articulate.

Updated blog

 

Home | Blogging Tips | Blogspot HTML | Make Money | Payment | PTC Review

Blog Mior Syazril @ MIORjQAF © Template Design by Herro | Publisher : Templatemu