Paparan dalam blog ini amat sesuai dengan menggunakan Google Chrome. Klik untuk muat turun mudah.

.

.

Sabtu, Mei 16, 2009

Travelog Oman - episod 28 : Hari berbaki

Ramai sahabat yang menegur saya kerana episod "menghitung hari" begitu lama terletak di topik teratas dalam blog ini. Bererti saya tidak langsung memasukan entri baru selepasnya. Kata saya, "biarlah duk hitung hari.. memang dah tak sampai 3 hari pun sahaja lagi kami semua akan meninggalkan bumi bertuah ini".

Kesempitan masa, penat, "tak de mood" (yang menjadi persoalan), dan berbagai-bagai sebab lain lagi telah menjadi punca saya tidak meng'update' blog ini untuk tempoh seminggu. Dari trafik blog yang ada dalam blog ini, saya dapati sahabat-sahabat dan pengunjung tidak putus-putus keluar masuk ke blog ini untuk mengetahui dan membaca berita-berita terkini dari bumi Oman ini. Maafkan saya kerana keterlewatan ini.

Untuk makluman, kami akan menamatkan tempoh kursus ini awal dua hari dari yang telah dijadualkan iaitu pada 18hb berbanding 20hb sebelum ini. Ini semua adalah berpunca dari beberapa masalah yang tidak dapat dielakkan berkenaan visa umrah kami yang akan tamat tempoh pada 20hb. Beberapa usaha telah dilakukan untuk menyelesaikannya tetapi menemui jalan buntu. Akhirnya kata sepakat telah diperolehi dari semua pihak untuk mengawalkan tarikh tamat kursus dan sekaligus keberangkatan kami ke umrah akan menjadi lebih awal dan lebih lama tempoh di sana dari yang telah dijadualkan sejak awal-awal lagi.

Berkenaan kursus, semuanya sudah berada di peringkat rumusan dan laporan. Semua modul dan gerak kerja sudah dapat disiapkan mengikut masa yang telah ditetapkan. InsyaAllah, kita akan bertemu di tanah air nanti dengan pembentangan hasil kursus dan modul-modul yang telah dihasilkan sepanjang kami berkursus di sini.

Berbaki dua hingga tiga hari saja lagi. Terasa sayu dan pilu kerana akhirnya masa itu akan tiba juga. Pasti kami semua akan merindui ketenangan Oman ini. Uhuhuhu...

14 MEI 2009 (Khamis)
Rehlah..

Tengok gambar jelah ye... Lain kali cerita... :)
















Apa agaknya yang menarik dalam gambar ini ya? 

Updated blog

 

Home | Blogging Tips | Blogspot HTML | Make Money | Payment | PTC Review

Blog Mior Syazril @ MIORjQAF © Template Design by Herro | Publisher : Templatemu